keskiviikko 29. tammikuuta 2014

| Maalla

Olen ollut viimeiset kaksi viikkoa maalla talonvahtihommissa niinkuin viime talvenakin. (Kaikki tekstit löytyvät maalla-tunnisteen alta jos jotakuta ihan niin paljon kiinnostaa.) 

Olen ostanut kukkia ihan vaan kun ne oli niin kauniin värisiä.

Olen ihmetellyt valoilmiöitä ja päivän pitenemistä.

Olen juonut paljon teetä ja lämmittänyt uunia.

Olen lukenut Sinuhea viltin alla kissan kanssa.


Olen myös kantanut sauna- ja uunipuita, käynyt joka päivä töissä (ts. harjoittelussa), ruokkinut lintuja ja hiehoja, huoltanut lämmitystä, pelännyt tiskikoneen hajoamista, siivonnut huoneestani järjettömän määrän aivan joutavanpäiväistä paperitavaraa, käynyt maalaamassa, neulonut valmiiksi sukat jotka aloitin jo ennen joulua, syönyt siskon tekemää superherkkupitsaa, mutakakkua ja muffinsseja ja katsonut joka päivä töistä tultua Frasierin. Ah 90-luku.

Huomenna lähden takaisin kaupunkiin ja heti ensimmäiseksi joudun hammaslääkärin tuoliin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti